به نام خدا:

 

بعضیا باورشون اینه الان که مجردم بزار هر نوع تفریحى رو انجام بدم بعد متاهل شدم آرزو به دلم نمونه

.

این باور واقعا یه حرف بچگانس😏

چون اولا کسى مراقبت نکنه از خودش مجرد و متاهل نداره.اگه متاهل هم بشه همون آش و همون کاسه

.

تفریح لازمه براى هر انسانى اینو رد نمیکنم ولى تفریج به جا و خوب👌

.

خیلیا میگن الان بزار خودمو از هر چیزى...سیر کنم وقتى متاهل شدم چشمم دنبال کسى نباشه😐

ولى باید بگم انسان با این فکر حریص تر میشه که بهتر نمیشه😑

.

(باید بگم همونطورى باش که دوست دارى همسرت باشه)بااین دید خوب و بد خیلى از کار ها تفریح ها حرف زدن ها و ... مشخص میشه.

.

نکته دوم.این سوال که ازدواج کم شده مردا مقصرن یا زنا؟

نه میشه گفت مطلقا زنا مقصرن و اگه فضا رو باز نمیزاشتن مردا به فکر ازدواج میوفتادن

.

و نه میشه گفت فقط مردا مقصرن چون از همه لحاظ تامین هستند و نمیرن ازدواج کنن😐

.

این که یه تفکر غربیه:

چون براى مردم اینطور جا انداختن :اگر میخوایید مرد رو جذب کنید فقط از طریق غریزه جنسى میشه

.

واین بزرگترین توهین تاریخ به انسانه

همه ارزش مرد رفت زیر مجموعه غریزه جنسى و همه دغدغه زن این شد که چطورى مردى جذب کنه؟

.

اینجاست که پاى دین میاد وسط و به این سوال جواب میده

.

(من تزوج فقد احرز نصف دینه)

هر کسى ازدواج کنه نصف دینش کامل میشه

.

یعنى...

هدف از ما شدن تکامل انسانه نه تقویت خوى حیوانى.

.

بااین دید هم ازدواج آسون تر میشه

هم خیلى از مشکلات حل میشه

.

همین دینه که میگه مذهبیا عاشق ترن😋