🔴 رتبه اول کنکور تجربی... میشناسیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😎

⭕️ مادرش می گوید: یکی از دوستان احمدرضا با منزل همسایه مان تماس گرفت، احمدرضا رفت و بعد از چند دقیقه برگشت...

⭕️ پرسیدم احمدرضا که بود؟! گفت: یکی از دوستانم بود. پرسیدم: چکار داشت؟!
گفت: هیچی، خبر قبول شدنم را در #دانشگاه داد!

⭕️ گفتم: چی؟؟  گفت: می گوید رتبه اول کنکور راکسب کرده ای!!
من و پدرش با ذوق زدگی گفتیم : رتبه اول؟؟ پس چراخوشحال نیستی؟؟!!

⭕️ احمدرضا گفت: اتفاق خاصی نیفتاده است که بخواهم خوشحال شوم!
در همان حال آستین ها را بالا زد وضو گرفت و رفت مسجد !!!....

⭕️ یادم هست با اینکه دانشگاه قبول شده بود، همراه عمو بزرگش می رفت بنّایی، می گفتم احمدرضا تو الان پزشکی قبول شده ای، چه احتیاجی هست که به بنّایی بروی؟!
می گفت : می خواهم ببینم کارگرها چقدر زحمت می کشند!
می خواهم سختی کارشان را لمس کنم!...

 

 

#قهرمان_من
#حرمان_هور
#شهید_احمدرضا_احدی ( رتبه ۱ کنکور تجربی سال ۶۴) 

 

 

پ.ن:
کتاب حرمان هور دست نوشته های این نابغه ی عاقله!!😍
چرا میگم نابغه ی «عاقل»؟!🤔
چون بعضی نابغه ها عقلو نبوسیده میذارن کنار...😐
بعضی هاشونم کوچیک میشن!! اندازه‌ ی یه رتبه یک...😑