طرح کتابخانی
🌺🌺🌺
معرفی کتاب

کتاب اسم تو مصطفاست

🔸️نشر روایت فتح

🔹️زندگی نامه شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده به روایت همسر


بخشی از متن کتاب :  


نشستم با عکست صحبت کردم

مثل همین حالا گفتم من سرم نمیشه باید همین امشب برام مشخص کنی که هنوز مرد خونه هستی یا نه؟من رو که میشناسی شاید نتونی بیای تو خوابم ولی به خواب هرکی رفتی همین امشب باید این مسئله رو روشن کنی 
شب خوابیدم صبح که بلند شدم برادرم پیام داد که برادر خانمش خوابی دیده زنگ زدم به او گفتم اون خواب چی بوده گفت خواب دیدم که در پذیرایی اتاق شما نشسته ام و جلسه داریم.
جلسه که تمام شد خونه شلوغ بود به من گفت ناصر بلند شو اینارو جمع کن الان خانمم میاد ناراحت میشه در همین حال محمد علی می خواست بره دستشویی مصطفی گفت صبر کن تا مامانت بیا گفتم مگه باباش نیسی گفت الان یه سری کارها هست که من نمی تونم انجام بدم گفتم پس شما چه کار می کنید گفت باید حواسم به خانمم و بچه ها باشه وبا اونا بیشتر بازی کنم ..همسر شهید :دیگه خیالم راحت شد 

🌺🌺🌺

مصطفی صدرزاده:اگر می خواهید کارتان برکت پیدا کند به خانواده شهدا سر بزنید زندگی نامه شهدارا بخوانید

شهدا رفته اند وما مانده ایم ولی حقیقت گذر زمان مارو با خود برده است و شهدا مانده اند 

🌺🌺🌺

#شهید_مصطفی_صدرزاده