عاشقی به سبک شهدا


لبخند کج و کوله ای میزنم😕😕

وروبه رویت میشینم....


میگویم همه چیزو با کمک مادرت جمع کردم.😊😊


میگویی دستت طلا👌


لبم رو گاز میگیرم و میگم جدی 

جدی میخوای بری؟؟😰😰

چشم هایت رو به چشم هایم میدوزی...برق نگاهت خشکم میکند...

نچ خانوم شوخی شوخی دارم میرم!!😇😇


شرم زده میگم اخه تازه سه هفتس

عقد کردیم...👫

دستم رو گرمای دستت ذوبم میکند....

بالحن مهربانت میگویی‌‌:منو نگاه!!☺️☺️


سرم رو بلند نمی کنم...😞😞


دستم رو فشار میدی:فرمانده به گوشی؟!


لبخند کم رنگ میزنم سرمو بلند میکنم...

بابغض میگم:منو یادت نره!😢😢


بلند قهقه میزنی...😀😀


باحرص بازوت رو بشگون میگیرم...😬😬


چرا باید یادم بره دیونه...☺️

رفتی پیش خدا منو یادت نره😢


اخه من لایق شهادتم...حالا بذار برم😒


وقتی آشفتگی منو میبینی یه خانووووم کشیده میگی و ادامه میدی...


اگر لایق شدم نه یادم نمیره😇😇


به چشمانت خیره میشوم،قسم بخور...

به عمه جان قسم بخور...

پیشونیت رو به پیشونیم می چسبونی به چشام زل میزنی...

به عمه جانم قسم اگر شهید

اولین نفری که پارتیش بشم تویی☺️☺️



فقط به یه شرط😉

مشتاق میگم چه شرطی؟؟☺️☺️

لبخندت رنگ غم میگیره‌!!😢


اگ جنازم برگشت پام نمونی!😔😔


باعصبانیت میگم ساکت شو!😒


میخوام بلند شم که دست چپت رو 

پشت سرم میذاری و محکم پیشونی ام رو به پیشونیت میچسبونی😇😇


باشیطنت میگویی اگر گذاشتی دو رکعت نماز عشق بخونم!😍😍


میخندم.بلند.بی پروا.باشادی.باغم!!🙄🙄


مظلوم صدات میکنم:حسین!!😞😞


درحالی دستت رو بین موهام میبری چشم در چشم می گی:جان دله حسین😍😍


گونه هام سرخ میشود!!☺️☺️


تازه بیست و یک روز است که محرم شده ایم😇😇


هنوز به هم ابراز علاقه نکرده ایم..😢


در حد آشنایی،یااینکه دوستت دارم نگفته ام🙈

یا هنوز دوستت دارم نگفته ای🙊


ولی الان میفهمم که خیلی دوستت دارم😍😍


اون دنیامنو یادت نره!!😢😢


میخندی:از خداته من بمیرما🤔😂


سریع دست روی دهانت میذارم و...

هیس🙏


چشمانت رنگ عجیبی میگرد،رنگ شادی،رنگ اشتیاق😊😊


باعشق میگویی:شهادت مرگ نیست!!!!☺️😇😇


باز هم تکرار میکنم:اون دنیا منو یادت نمیره؟‌!🤔😢

منو به خودت وصل میکنی!!

دست رو روی موهام میکشی و میگی یک درصد فک کن فراموش کنم😇😇😇

قول!!


قول خیالت راحت..☺️

میگم‌: بر میگردی؟؟! 

لب هایت رو روی پیشانی ام میگذاری رو ایینم بوسه ی سجده اخر!!☺️😍😘


دوباره تکرار میکنم‌! بر میگردی؟؟؟


جدی میگی: برمیگردم.....


#به_یاد_مدافعان_حرم

#همسران_شهدا_عاشق‌_اند